۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۴۱

قالیباف در صحن علنی مجلس:

آیت‌الله فاطمی‌نیا عالم و معلم برجسته اخلاق بود

آیت‌الله فاطمی‌نیا عالم و معلم برجسته اخلاق بود

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به محضر مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدا ارتحال عالم و معلم برجسته اخلاق، حضرت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: همچنین روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک می‌گویم و امیدوارم افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، بیش از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را به همه دست‌اندرکارانی که در این مسیر فعالیت می‌کنند، تبریک بگویم و این افراد برای معرفی بهتر سابقه، تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی و ملت ما تلاش می‌کنند. این روز را هم به کسانی که در کشف آثار تاریخی تلاش می‌کنند و هم به کسانی که در راستای معرفی فرهنگ و آثار تاریخی ایران تلاش دارند، تبریک می‌گویم و از زحمات آنان تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از همکاران خودم در مجلس که در فراکسیون موزه‌ها و میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

قالیباف خاطرنشان کرد: مطلع شدیم که عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان عزیز کشورمان بود، به رحمت ایزدی پیوست؛ درگذشت وی را تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 5492888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha