۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۵۳

مدیر طرح هوشمند سازی نانوایی‌های کشور مطرح کرد؛

صرفه جویی ۴ میلیون تنی نان با اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها

صرفه جویی ۴ میلیون تنی نان با اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها

بجنورد- مدیر طرح هوشمند سازی نانوایی‌های کشور با اشاره به اجرای این طرح، گفت: با اجرای طرح مذکور علاوه بر عدم قاچاق آرد، شاهد جلوگیری از هدر رفت ۴ میلیون تن نان هم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر شنبه در جلسه طرح هوشمند سازی نانوایی‌ها اظهار کرد: با اجرای این طرح در سطح استان شاهد افزایش کیفیت نان، رقابت پذیری نانوایی‌ها و جلوگیری از قاچاق آرد خواهیم بود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: علاوه بر جلوگیری از قاچاق آرد، تجهیز تمام نانوایی‌ها به کارت خوان، عدم تغییر قیمت نان و عدم محدودیت تعداد خرید نان را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان موضوع سهمیه بندی در این طرح مطرح نیست، خاطر نشان کرد: در این روش نانوا، آرد را با قیمت واقعی دریافت کرده و به ازای تعداد نان‌های فروخته شده یارانه دریافت خواهد کرد.

در ادامه این نشست صادقی، مدیر طرح هوشمند سازی نانوایی‌های کشور نیز گفت: برای پیشبرد اجرای این طرح ۹۰۰ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر عدم قاچاق آرد شاهد جلوگیری از هدر رفت چهار میلیون تن نان هم خواهیم بود.

کد خبر 5495786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      0 0
      در این باره گفت: در حال حاضر بازار از کنترل دولت خارج شده است و فروش برنج با نرخ مصوب بفروش نمی‌رسد. وقتی دولت افزایش نرخ 4 قلم کالای اساسی را اعلام می‌کند به نوعی مجوز افزایش نرخ‌ در سایر اقلام را می‌دهد چرا که قیمت‌ها از یکدیگر تاثیر می‌پذیرند
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      0 0
      صرفه جویی؟همین الان نان اینقدر گرانه خانواده ها نمیتونند بخرند خودشون دارن صرفه جویی میکنند سال 57 نان دانه ای 3 ریال بود مردم شاکی بودند که گران شده چون سبزی کیلیویی 2 زار ده شاهی بودریال ما تودنیا اول بود حالا اخره تو دنیا