۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳

معاون استاندار بوشهر:

ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال‌احمر بوشهر ضرورت دارد

 ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال‌احمر بوشهر ضرورت دارد

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: هم‌افزایی با هلال‌احمر و ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال‌احمر استان بوشهر ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باستین ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلال‌احمر جدید استان بوشهر اظهار داشت: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری و ایستادگی ملت همیشه در صحنه و مدافع انقلاب است.

وی ادامه افزود: ایران اسلامی جز یکی از ده کشور پرمخاطره دنیاست و استان بوشهر هم به‌تبع آن‌یکی از استان‌های حادثه‌خیز کشور به دلیل قرار گرفتن روی کمربند زلزله و گسل قطر کازرون و استان سیل‌خیز به جهت موقعیت جغرافیایی و عرض کوچک استان و طول زیاد و کوهستانی بودن و دریایی بودن استان و قطب انرژی بودن بوشهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: هلال‌احمر استان بوشهر در برنامه‌های شادی و عزای مردم استان حضور دارد و دارای رسالت مهم است بنابراین هم‌افزایی با هلال‌احمر و ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال‌احمر ضرورت دارد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با حضور نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و پرسنل جمعیت هلال‌احمر برگزار و ایزدپناه با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور جایگزین حاجیانی به‌عنوان مدیرعامل این جمعیت در استان بوشهر منصوب شد.

کد خبر 5498392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha