۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

پیشرفت کمی و کیفی حوزه شعر بعد از انقلاب اسلامی

پیشرفت کمی و کیفی حوزه شعر بعد از انقلاب اسلامی

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه والای شعر در فرهنگ و ادبیات هر کشور، گفت: حوزه شعر بعد از انقلاب اسلامی از نظر کمی و کیفی پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفدری ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره شعر با گویش‌های محلی که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان کنگاور در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهر کنگاور ورودی استان کرمانشاه و دروازه عتبات عالیات بوده و روحیه ادب و احترامی که مردم کرمانشاه برای زائرین عتبات دارند در این شهر ظهور و نمود دارد.

وی افزود: مردم اندیشمند شهر تمدن و تدین کنگاور به درستی همواره میزبان زائران عتبات و عالیات بوده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در بیانات خود به حوزه فرهنگ تاکید دارند، تصریح کرد: هر جامعه و ملتی اگر به حوزه شعر توجه نکند به ثروت ملی خود توجه نکرده و بعد از انقلاب در حوزه ادبیات و شعر چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی رشد بسیار خوبی داشته‌ایم و این کاملاً مشهود است.

صفدری بیان کرد: شاعران وظیفه خطیری نسبت به امت و انقلاب دارند و در قبال نعمت ذوق و هنری که خداوند متعال به آنها بخشیده است وظیفه دارند در زمینه‌های تزریق آرامش به مردم و جامعه فعالیت کنند و منعکس کننده نکات اخلاقی در اشعار خود باشند.

کد خبر 5499255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha