۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸

در گفتگوی تلفنی تاکید شد؛

گسترش همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در کرمانشاه

گسترش همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس تبلیغات اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگوی تلفنی بر گسترش همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در کرمانشاه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه نهم خرداد ماه ۱۴۰۱ حجت الاسلام محمد قمی رئیس تبلیغات اسلامی در تماس تلفنی با سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام محمد قمی رئیس تبلیغات اسلامی از جلسات همکاری وزارت آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در سطح کشور که زمینه ساز گسترش اسلام ناب و انقلاب اسلامی خواهد شد نکاتی بیان کردند و از سطح همکاری دوطرفه در استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی نه تنها در زمینه دانش آموزان بلکه در سطح معلمان و اساتید خود را مسئول می‌داند و از گسترش همکاری‌ها استقبال کند.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: در جریان این گفتگو در مورد مسائل مهم فرهنگی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و درخواست شد که به استان کرمانشاه به صورت ویژه توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین در مورد همکاری و هم افزایی بیشتر آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در کشور و استان کرمانشاه تبادل نظر صورت گرفت و بر همکاری‌های دوجانبه فرهنگی و تعامل هرچه بیشتر هر ۲ دستگاه تاکید شد.

کد خبر 5502991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha