۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶

رئیس جمهور در جمع کشاورزان شرق اصفهان؛

باید طرح تقسیم عادلانه آب در منطقه عمل شود

 باید طرح تقسیم عادلانه آب در منطقه عمل شود

اصفهان - رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های خود در اصفهان در جمع کشاورزان شرق اصفهان گفت: باید طرح تقسیم عادلانه آب در منطقه عمل شود به نحوی که افراد به حق خود برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رئیسی در ادامه برنامه‌های خود در بیست و پنجمین سفر استانی به اصفهان بازدید هوایی از منطقه شرق اصفهان و تالاب گاوخونی داشت و در جمع کشاورزان شرق در شهرستان اژیه نیز حضور یافت.

مزارع شرق اصفهان به دلیل خشکسالی شرایط نامطلوبی پشت سر می‌گذراند و رئیس جمهور به صورت هوایی از این مناطق بازدید کرد.

رئیسی در خصوص مشکلات شرق اصفهان گفت: برنامه برای کاهش مشکلات ناشی از خشکسالی و معضلات کشاورزی وجود دارد. حل مشکلات خشکسالی و کشاورزی بیش از هر چیز در گرو همت مسئولان و همکاری مردم و کشاورزان است.

رئیس جمهور اضافه کرد: آمده‌ایم تا مسائل را از زبان کشاورزان بشنویم، برخی به من می‌گفتند زمانی به اصفهان بروید که زاینده رود پر از آب باشد اما من اعتقاد دارم باید مشکلات را از نزدیک لمس کرد و منطقی نیست که تنها به گفته‌ها بسنده کنیم.

وی با بیان اینکه در زمان کمبود نیز هر کس و منطقه‌ای حقی دارد و حق تعریف شده است و می‌تواند به حقوق خود برسد؛، اضافه کرد: این‌که در هر منطقه مردم می‌خواهند به عدالت رفتار شود، نقطه‌ای است که همه می‌توانیم برآن توافق کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید طرح تقسیم عادلانه آب در منطقه عمل شود به نحوی که افراد به حق خود برسند، گفت: در بسیاری از این روستاها منطقه‌ای نیست که شهید و جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب نکرده باشد، ما معتقدیم در جمع مردمانی آمدیم که هم در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی جانانه کردند و هم در جایگاه یک تولیدکننده ارزشمند هستند و نه فقط برای خود بلکه برای مردم کل کشور تولید دارند.

رئیس جمهور همچنین در روستای قلعه‌بالا در حاشیه زاینده‌رود حضور یافته و از نزدیک با کشاورزان و اهالی این منطقه دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

کد خبر 5515814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha