۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۰

رئیس سازمان سینمایی:

۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت فیلم کوتاه در ایلام اختصاص یافت

۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت فیلم کوتاه در ایلام اختصاص یافت

ایلام-رئیس سازمان سینمایی گفت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت فیلم کوتاه در ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خزاعی عصر سه شنبه در نشست با استاندار ایلام در سالن شهید رجایی استانداری ایلام و با حضور مسئولان استانی و اصحاب فرهنگ و رسانه استان اظهار کرد: زیرساخت‌های نیمه کاره در استان ایلام دچار مشکلات عدیده ای است، اما با مساعدت استاندار ایلام تلاش خواهیم کرد که سینما فرهنگ ایلام به سمت تکمیل و بهره برداری پیش برود و سه سالن سینما در این مجموعه تجهیز و تکمیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما در سازمان سینمایی کشور بودجه عمرانی نداریم، اما تلاش می‌کنیم برای دفتر انجمن سینمای جوانان استان ایلام ساختمانی در نظر گرفته شود و زیرساخت فرهنگی جدیدی به استان ایلام اضافه شود.

وی افزود: تجهیز دفاتر سینمای جوانان در تمام کشور اولویت اصلی سازمان سینمایی کشور خواهد بود و به تبع آن در استان ایلام در حد متعارف استان‌های دیگر تجهیز خواهد شد.

رئیس سازمان سینمایی کشور تاکید کرد: امکان برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمایی در استان ایلام برای سال آینده فراهم خواهد شد و برگزاری جشنواره فیلم و عکس اربعین نیز در مصوبات ما خواهد بود.

خزاعی در خصوص ساخت اختصاص اعتبار برای ساخت فیلم‌کوتاه تبیین کرد: ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت فیلم کوتاه در نظر گرفته‌ایم و با کمک ۲۵۰ میلیون تومانی استاندار ایلام این اعتبار به ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: تجهیز سالن آمفی تئاتر شهرستان‌های دهلران، ملکشاهی و دره شهر در اولویت برنامه‌های ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا به زودی این شهرستان‌ها در این سالن‌ها به تماشای فیلم بنشینند همچنین تلاش می‌کنیم سینما سیار مهران راه اندازی شود.

وی از ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع استان ایلام تا سال ۱۴۰۲ خبر داد و تاکید کرد: موضوع این فیلم بر اساس دغدغه و مطالبات مردم استان ایلام تعیین خواهد شد و کار نگارش و تحقیق فیلمنامه این اثر تا سال آینده شکل می‌گیرد و امیدواریم تا سال ۱۴۰۲ این فیلم سینمایی آماده نمایش شود.

کد خبر 5520529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha