۵ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۹

نماینده کنگره آمریکا:

«بایدن» به دلیل دروغگویی درباره روسیه بی‌اعتبار شده است

«بایدن» به دلیل دروغگویی درباره روسیه بی‌اعتبار شده است

«مایک والتز» نماینده کنگره آمریکا در مصاحبه ای اذعان کرد: «جو بایدن» به دلیل دروغگویی درباره روسیه بی‌اعتبار شده است؛ مردم ما داستان‌ های او را باور نمی‌ کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «مایکل والتز» (Michael Waltz) نماینده کنگره آمریکا در مصاحبه با نیوزمکس اعلام کرد: «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا اعتماد مردم کشورش را به دلیل دروغ های مربوط به روسیه از دست داده است.

این نماینده کنگره در این خصوص گفت: شهروندان ایالات متحده داستان های جو بایدن رئیس کاخ سفید را باور نمی کنند که روسیه تورم بالایی را در این کشور برانگیخته است.

به گفته این سیاستمدار، استراتژی دموکرات‌ ها مقصر دانستن ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور روسیه و دونالد ترامپ رهبر سابق آمریکا، جمهوریخواهان و کل مردم است، اما خودشان را از همه چیز مبرا می دانند.

«مایکل والتز»به تمسخر گفت: آمریکایی ها سال گذشته می توانستند با پول خود کالاهای بسیار بیشتری بخرند. اکنون استاندارد زندگی آنها در حال کاهش است. با این حال همه مقصر هستند به جز دموکرات ها.

این در حالیست که پیشتر جو بایدن تورم در ایالات متحده را «افزایش قیمت ها توسط پوتین» خوانده و روندهای منفی در اقتصاد این ایالت را با بحران اوکراین مرتبط دانسته بود.

اما رئیس جمهور روسیه در توضیح سخنان خود خاطر نشان کرد که چنین اظهاراتی برای افرادی طراحی شده است که سواد خواندن و نوشتن ندارند. پوتین یادآور شد که مشکلات مربوط به غذا و سوخت نتیجه اشتباهات سیستماتیک دولت واشنگتن و بوروکراسی اروپایی است.

گفتنی است که ایالات متحده چند ماه است که شاهد افزایش هزینه های زندگی بوده است و نرخ تورم به ۸.۵ درصد رسیده است که رکورد ۴۰ ساله را نیز شکسته است. همچنین قیمت بنزین به بالای ۵ دلار در هر گالن رسیده است، در حالیکه یک سال پیش می شد این میزان را با ۳ دلار خریداری کرد.

کد خبر 5524293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha