۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵

رئیس راهداری اردبیل خبر داد؛

صدور بیش از ۲۹۰ هزار بارنامه در اردبیل

صدور بیش از  ۲۹۰ هزار بارنامه در اردبیل

اردبیل- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل از صدور ۲۹۰ هزار و ۸۷۰ برگ بارنامه در سه ماهه اول سال جاری در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام خیاوی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت و خدمات رسانی ۳۴ شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان اردبیل اظهار کرد: ۲۹۰ هزار و ۸۷۰ برگ بارنامه در سه ماهه اول سال جاری در شهرستان اردبیل صادر شده است.

وی افزود: در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها به عنوان سرمایه ملی ۳۶ مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اردبیل شناسایی، تخریب و قلع و قمع شده است و همچنین ۳۸ دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در سه ماهه گذشته تجهیز و تعمیر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها به نصب ۴۰۰ عدد استوانه ایمنی در نقاط حادثه ساز و پربرخورد اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش شهرستان اردبیل بیش از ۲۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح و رفع کرده اند.

خیاوی گفت: با حضور گشت راهداری در محورها تاکنون صد مورد درختکاری، حفاری و بساط دست فروشان غیرمجاز تخریب و جمع آوری، ۵۵ مورد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و جمع آوری و همچنین ۵ مورد شانه سازی انجام شده است.

وی همچنین به فعالیت ۲۱ شرکت مسافربری در شهرستان اردبیل گفت: ۴۳۰ هزار و ۳۱۱ تن کالا نیز از این شهرستان جابجا شده است.

کد خبر 5530697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha