۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۴

رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون البرز:

جشنواره ورزشی بازنشستگان البرز برگزار می‌شود

جشنواره ورزشی بازنشستگان البرز برگزار می‌شود

البرز - رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: این اداره‌کل با همکاری صندوق بازنشستگی این استان جشنواره ورزشی بازنشستگان را برگزار می‌کند.

خلیل عبدالله در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره ورزشی بازنشستگان استان البرز با همکاری صندوق بازنشستگی استان در رشته‌های تیراندازی شطرنج دارت تنیس روی میز در دو بخش بانوان و آقایان را در استان البرز برگزار خواهد کرد.

وی ضمن دعوت از ورزشکاران عزیز بازنشسته جهت شرکت در این جشنواره ورزشی، خاطر نشان شد: این برنامه با هدف تقویت اجرای برنامه‌های مفرح برای بازنشستگان عزیز و ارتقا سلامت روحی و روانی آنان با همکاری هیئت ورزش کارگران و انجمن ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان البرز را برگزار خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ادامه داد: مسابقات از عید قربان تا عید غدیر (۲۰ تیرماه لغایت ۲۷ تیرماه) همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. نفر اول هر رشته ورزشی در «مسابقات انفرادی» در بخش بانوان و آقایان به عنوان قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان شد: گروه برتر (اول) در هر رشته ورزشی در «مسابقات ورزش همگانی» در بخش بانوان و آقایان به عنوان گروه قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

عبدالله متذکر شد: رویداد بزرگ ورزشی بازنشستگان کشوری همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) به صورت استانی و در دو بخش «انفرادی» و «همگانی» برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات ورزشی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir در یکی از رشته‌ها و در دو بخش خان‌مها و آقایان ثبت نام کرده‌اند و آماده حضور در رقابت‌های این دوره از جشنواره ورزشی بازنشستگان خواهند بود.

کد خبر 5535144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha