۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد؛

ثبت بیشترین تخلف فاصله غیرمجاز در محور اردبیل به آستارا

ثبت بیشترین تخلف فاصله غیرمجاز در محور اردبیل به آستارا

پارس‌آباد- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محور اردبیل به آستارا بیشترین تخلف را فاصله غیرمجاز در بین محورهای استان به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور پارس آباد اظهار کرد: محور اردبیل-آستارا با ۵۰۹ هزار و ۴۱۱ تخلف بیشترین آمار تردد فاصله غیرمجاز را در بین محورهای استان به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در فصل بهار ۷ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است، گفت: محور نیر- اردبیل با ۵۸۰ هزار و۹۵ تخلف و محورآستارا-اردبیل ۵۶۹ هزار و۵۶ به ثبت رسیده است که ۸ درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال هستند.

نسیمی ادامه داد: میانگین سرعت متوسطه استان ۷۱ کیلومتر است که انتظار می‌رود رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر ترددکنندگان با رعایت قوانین راهور، سبقت و سرعت مطمئنه را در جاده رعایت کنند.

وی افزود: ۱۵۱ هزار و ۴۴۳ تخلف از طریق سامانه‌های هوشمند به پلیس راه کشور ارسال شده است که در سه ماهه گذشته ۱۹ هزار و۶۷۰ تخلف از طریق سامانه توزین حین حرکت و ۱۳۱ هزار و۷۷۳ تخلف نیز توسط سامانه ثبت تخلفات به پلیس راه کشور ارسال شده است.

کد خبر 5535683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha