۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱

فرماندار سپیدان:

مشکلات آب گرفتگی و مسدودی راه در سپیدان برطرف شد

مشکلات آب گرفتگی و مسدودی راه در سپیدان برطرف شد

سپیدان - فرماندار سپیدان از رفع مشکلات آبگرفتگی و مسدود شدن برخی راه های این شهرستان به دلیل ریزش کوه خبر داد.

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شروع بارش‌های شدید در این شهرستان از یک ساعت پیش تاکنون اظهار کرد: از حدود یک ساعت پیش بارندگی شدید در بخش مرکزی و بخشی از قسمت‌های بخش همایجان شهرستان سپیدان شروع شده است.

وی افزود: بارش‌های امروز باعث ریزش کوه در برخی مناطق همراه با بستن جاده همراه شده که بلافاصله با اعزام تیم راهداری این مساله مرتفع شد.

فرماندار سپیدان با بیان اینکه برخی از عشایر منطقه سپیدان دچار آب گرفتگی شده اند یادآور شد: با اعزام چندین تیم آب گرفتگی مناطق عشایر نشین حل شد.

رضایی تاکید کرد: هم اکنون برخی روستاها در دهستان کمهر با بارندگی شدید مواجه است که بخاطر جابجایی عشایر قبل از بارندگی، بخوبی در حال طی کردن بارندگی هستیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران فرمانداری سپیدان از تخریب زیر سازی برخی مناطق روستایی این شهرستان بدلیل وقوع سیلاب خبر داد و گفت: در روستای راشک بخاطر شدت سیل ناشی از بارندگی حدود ۵ هزارمتر زیر سازی صورت گرفته بود که سیل تمام زیر سازی های انجام شده را شسته و تخریب کرده است.

رضایی همچنین از تخریب ۵۰۰ متر از آسفالت در این شهرستان خبر داد و افزود: هم اکنون اداره راهداری در حال خدمت رسانی در آن منطقه هست.

کد خبر 5550589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha