۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل:

۳ تن چوب قاچاق در جاده خلخال به اردبیل کشف شد

۳ تن چوب قاچاق در جاده خلخال به اردبیل کشف شد

اردبیل- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۳ تن چوب آلات قاچاق در جاده خلخال به اردبیل توسط نیروهای حفاظتی منابع طبیعی کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قلی زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری و اقدام به‌موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل، ۳ تن چوب آلات قاچاق در جاده خلخال به اردبیل توسط نیروهای حفاظتی منابع طبیعی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۳ دستگاه وانت نیسان نیز متوقف شد، گفت: دستگاه‌های وانت نیسان و کامیون و ۳ نفر متخلف دستگیر شده برای بررسی وضعیت پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به واقع شدن بیش از ۸۰ درصد از جنگل‌های استان اردبیل در خلخال بیشترین کشفیات چوب قاچاق جنگلی این استان در شهرستان خلخال صورت می‌گیرد.

قلی‌زاده ضمن هشدار به متجاوزین عرصه ملی و منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه‌روزی در عرصه‌های ملی استان حضور داشته و با همکاری دستگاه قضائی استان و نیروی انتظامی با متجاوزین عرصه‌های ملی استان برخورد قاطع خواهند کرد.

وی از مردم استان و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل اطلاع دهند.

کد خبر 5572504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha