۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱:۲۴

در هفته دولت:

۵ پروژه آموزشی در شهرستان جم افتتاح شد

۵ پروژه آموزشی در شهرستان جم افتتاح شد

بوشهر- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال پنج پروژه آموزشی در شهرستان جم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احمدی عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس در آخرین روز از هفته دولت شاهد افتتاح دبیرستان ۶ کلاس طوبی در شهر انارستان شهرستان جم بودیم.

وی افزود: این پروژه در زیربنای هزار و ۴۷۸ و محوطه‌سازی هزار و ۳۰۱ متر مربع صورت گرفته است. ۱۷۴ متر طول دیوار کشی مدرسه طوبی شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اظهار کرد: دبیرستان دخترانه طوبی در پایه متوسطه دوم با اعتبار بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

وی اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس در آخرین روز از هفته دولت شاهد افتتاح هنرستان ۱۲ کلاس نوآوران در شهر ریز شهرستان جم بودیم.

احمدی افزود: این پروژه در زیربنای ۱۶۹۳ و محوطه‌سازی ۱۹۶۹ متر مربع صورت گرفته است. ۱۷۱ متر طول دیوار کشی هنرستان ۱۲ کلاسه نوآوران شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اظهار کرد: هنرستان نوآوران در پایه متوسطه دوم با اعتبار بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال با افتتاح پنج مدرسه در مقاطع مختلف شاهد افزایش چشم‌گیر سرانه‌ی فیزیکی آموزشی در شهرستان جم بودیم.

کد خبر 5577772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha