۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴

رئیس پارک علم و فناوری بوشهر:

مشاغل مبتنی بر فناوری‌های جدید در استان بوشهر تقویت شود

مشاغل مبتنی بر فناوری‌های جدید در استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: مهارت آموزان مراکز فنی و حرفه ای استان به سمت ایجاد مشاغل مبتنی بر فناوری‌های جدید هدایت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن رزمی‌نیا صبح شنبه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه مهمترین دغدغه امروز شرکت‌ها و صنایع را کمبود نیروی ماهر دانست و اظهار داشت: یکی از راهکارهای اساسی جهت رفع این مشکل استفاده از ظرفیت‌های مراکز آموزشی فنی و حرفه ای در سطح استان بوشهر است.

وی به جایگاه آموزش فنی و حرفه ای در توسعه مشاغل نوین و دانش بنیان در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: نقش آموزش‌های مهارتی در راستای ارتقا و توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی که در قالب واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد وارد فضای کسب و کار می‌شوند با هدف دسترسی به مهارت‌های روز کشور بسیار مهم است.

رزمی نیا همکاری آموزش فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری را گامی مهم در جهت توسعه مشاغل نوین دانست و اضافه کرد: افزایش هم افزایی پارک علم و فناوری استان با سازمان فنی و حرفه‌ای از سری اقداماتی بود که در استان ما انجام شده و در این راستا کمک به افزایش مهارت ایده پردازان و کارآفرینان در جهت تجاری سازی ایده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر تصریح کرد: حوزه پارک علم و فناوری و آموزش فنی و حرفه‌ای نزدیک‌ترین سازمان‌ها به یکدیگر هستند و در سطح ملی هم باید حمایت شوند تا حمایت ویژه‌ای در حوزه‌ی فناوری استان بوشهر هم ایجاد شود.

کد خبر 5580290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha