۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳

از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ؛

برگزاری دوره ویژه راه یافتگان مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن

برگزاری دوره ویژه راه یافتگان مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن

مجیدی مهر گفت:برای نخستین بار برای راه یافتگان به مرحله نهایی رشته‌های نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن پیش از برگزاری مرحله نهایی دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ارتقا سطح توانمندیها و آمادگی بیشتر شرکت کنندگان راه یافته به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در نظر دارد دوره ارتقا و آمادگی این آزمون‌ها را به صورت مجازی و برخط؛ در اوایل مهرماه سال جاری برگزار نماید.

حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری این دوره گفت: مخاطبان این دوره نفرات برتر مرحله استانی مسابقات هستند که طبق سهمیه بندی هر استان در هفته سوم شهریور ماه سال جاری مشخص خواهد شد.

مجیدی مهر افزود: در این دوره اساتید برتر کشوری و بین المللی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن، صحت حفظ و بهداشت صوت و صداسازی به تدریس خواهند پرداخت.

وی افزود: در این دوره، آئین‌نامه داوری مسابقات نیز تشریح خواهد شد تا شرکت‌کنندگان بیشتر با آئین‌نامه‌ها و شیوه نامه برگزاری مسابقات در سطح عالی آشنا و هماهنگ شوند.

مجیدی مهر تصریح کرد: با توجه به عدم دسترسی استان‌های محروم به اساتید برتر و همچنین درخواست شرکت‌کنندگان، برگزاری دوره‌های این چنینی کمک شایانی به ارتقا سطح آمادگی شرکت کنندگان نموده و به تبع آن افزایش سطح کیفی مسابقات را در پی خواهد داشت.

رئیس مرکز امور قرآنی در پایان افزود: امسال به یاری خداوند متعال برای نخستین بار برای راه یافتگان به مرحله نهایی رشته‌های نغمات دینی (همخوانی و مدیحه سرایی، دعا و اذان) نیز پیش از برگزاری مرحله نهایی دوره آموزشی مشابه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5581058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha