۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸

با حضور گسترده مردم؛

پیکر شهید امنیت در زادگاهش روستای جیلان بسطام آرام گرفت

پیکر شهید امنیت در زادگاهش روستای جیلان بسطام آرام گرفت

شاهرود- با حضور هم‌رزمان، مسئولان و گروه‌های مختلف مردم پیکر لاله‌گون شهید امنیت ستوان سوم محمدجواد رحیمی در شاهرود و دامغان تشییع و در زادگاهش روستای جیلان بسطام آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه هفته‌ای که گذشت حادثه تلخی در بیمارستان ولایت دامغان منجر به شهادت شهید ستوان سوم محمدجواد رحیمی شد.

قاتل فرد مجردی بود که به دلیل مشکلات روانی در بیمارستان بستری شده بود اما این فرد با بهم زدم نظم بیمارستان و درگیری با کارکنان در اقدامی غافلگیرانه با ربایش اسلحه مأمور و شلیک دو گلوله به سمت او منجر به مجروح شدن مأمور پلیس شد که متأسفانه تلاش کادر پزشکی کارگر نیفتاد و محمد جواد رحیمی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روز گذشته دامغانی‌ها با برگزاری مراسم باشکوه یاد و خاطره این شهید را گرامی داشته و پیکر او را بدرقه شاهرود کردند مراسم یادبودی نیز در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

همزمان با صبح امروز یک‌شنبه پیکر شهید ستوان سوم محمد جواد رحیمی از مقابل کانون بسیج خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان امام تشییع شد. پس از قرائت نماز برای تدفین به زادگاهش واقع در روستای جیلان از توابع بخش بسطام انتقال و در همین مکان آرام گرفت.

کد خبر 5581179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha