۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵

رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

ادارات چهارمحال وبختیاری برای بازنگری طرح جامع شهرکرد همکاری کنند

ادارات چهارمحال وبختیاری برای بازنگری طرح جامع شهرکرد همکاری کنند

شهرکرد- رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند بازنگری طرح جامع شهرکرد کمک و همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری شامگاه سه‌شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری همچنین برای پیش‌بینی تغییر کاربری‌های مورد نیاز در طرح جامع شهرکرد نظر کارشناسی و عملیاتی خود را ارائه دهند.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲ هزار میلیارد ریال برای تحویل محله منظریه از اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به شهرداری شهرکرد مصوب شد.

حیدری تصریح کرد: براساس این مصوبه قرار شد تا پس از آنالیز و بررسی کارشناسی، زمین‌هایی برابر ۲ هزار میلیارد ریال در اختیار شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: کیفیت مدارس جنوب شهر و ناحیه غرب پایین و به‌لحاظ فیزیکی و امکانات نامناسب است و متناسب با نیاز دانش‌آموزان نیست.

محمدرضا بیاتی تأکید کرد: برای خودکفایی و تأمین برخی هزینه‌ها باید از بدنه مدارس درآمدزایی کرد.

وی یادآور شد: در این راستا می‌توان از محوطه مدارس هم در ساعت‌های اوج ترافیک به‌عنوان پارکینگ خودرو استفاده و بهره‌گیری شود.

بیاتی توجه احداث فضاهای آموزشی متناسب با نیاز محله‌های مختلف در طرح جامع شهرکرد را ضروری اعلام و بیان کرد: باید مکان‌های مورد نیاز کاربری آموزشی در طرح جامع تثبیت و از سوی آموزش و پرورش تملک شود.

کد خبر 5617157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha