۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹

مدیرکل بهزیستی اردبیل عنوان کرد؛

اهتمام جدی بهزیستی برای سعه صدر و تکریم مناسب ارباب رجوع

اهتمام جدی بهزیستی برای سعه صدر و تکریم مناسب ارباب رجوع

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به حضور روزانه مددجویان و افراد شرایط خاص در بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی در داشتن سعه صدر و تکریم مناسب ارباب رجوع اهتمام جدی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح یکشنبه در سی و سومین جلسه شورای اداری بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه مددجویان و مراجعین بهزیستی با توجه به شرایط خاص زندگیشان نیازمند برخوردی آرام تر و دلسوزانه تر از طرف کارمندان هستند، اظهار کرد: سازمان بهزیستی برای داشتن سعه صدر و تکریم مناسب ارباب رجوع اهتمام جدی دارد.

وی همچنین افزود: صیانت از اموال منقول و غیر منقول، نظارت بر ورود و خروج کارکنان، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، توجه جدی به آموزش‌های توانمندسازی بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، بسیج سازندگی، اعتمادسازی، امیدآفرینی و توجه جدی در احقاق برش‌ها و شیوه‌نامه ابلاغی از نکات کلیدی و عملیاتی برنامه‌های سازمان هستند که باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تاکید کرد: کسب رضایتمندی مددجویان، تقویت ارتباطات برون و درون سازمانی، بهره‌گیری از گروه‌های جهادی، هیات‌های مذهبی و مجموعه‌های غیردولتی، انتخاب هیات‌های راهبردی در شهرستان‌ها، تقویت واحدهای روابط عمومی، توجه جدی به میزهای خدمت، ثبت انشعابات مددجویان، بازدید از استان‌های موفق و بهره‌گیری از تجارب موفق آنها نیز باید مورد توجه باشند.

رضایی بر اهتمام جدی در رابطه با گروه‌های همیار بانوان، تامین مالی خرد و اشتغال جامعه هدف تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در سایه همت و تلاش مضاعف تمامی همکاران و کارکنان در بخش‌های دولتی و غیردولتی موفقیت‌ها و عملکرد مطلوب در سازمان ممکن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس شاخص‌های ارزیابی نظام نامه نظارتی سازمان بهزیستی کشور، حوزه معاونت امور اجتماعی در دفتر امور توانمندسازی زنان و خانواده رتبه اول و در دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی رتبه دوم، در حوزه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی، اداره نیروی انسانی و امور بیمه رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند که در پایان مراسم از معاونت‌های حائز رتبه کشوری و شهرستان‌ها با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر 5620153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی شهبازی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      سلام من یکی از معلولین از ناحیه دست هستم واقعا اداره بهزیستی اردبیل جز بهترین هاست در مورد اخلاق البته ....دوم اینکه پارسال مدارک گفتن بیارین ۲۰ میلیون براتون ودیعه بلاعوض میدیم از پارسال تا الان خبری نشده خواهش میکنم پیگیر باشین ممنونم
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      تنها اقای رضایی خوب اند