۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد؛

حمایت ۱۸ میلیاردی از نیازمندان در طرح قرار دوازدهم خراسان رضوی

حمایت ۱۸ میلیاردی از نیازمندان در طرح قرار دوازدهم خراسان رضوی

مشهد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح قرار دوازدهم در استان خراسان رضوی، حمایت ۱۸ میلیارد ریالی از نیازمندان از محل نذورات مردمی و عواید موقوفات صورت پذیرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد احمدزاده بعدازظهر پنجشنبه در هشتمین دوره قرار دوازدهم در آستان مقدس امام زاده غیاث الدین محمد (ع) مشهد اظهار کرد: با اجرای طرح قرار دوازدهم در استان خراسان رضوی، حمایت ۱۸ میلیارد ریالی از نیازمندان در قالب بسته های معیشتی، لوازم گرمایشی، لباس گرم، کمک هزینه جهیزیه و … از محل نذورات مردمی و عواید موقوفات صورت پذیرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به همت خیرین و از محل نذروات و عواید موقوفات در ۲۳ بقعه ۱۳ شهرستان، ۱۱۰۸ بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: با همت موسسات خیریه و کمک های خیرین ۱۶۴ سری جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه تهیه و توزیع می شود، همچنین ۱۸ بسته مکمل بسته غذایی ویژه زنان باردار جمعاً به ارزش ۹ میلیون تومان و همچنین خدمات رایگان و تخفیفی به نام امام زمان (عج) انجام می شود.

احمدزاده افزود: مجموعه اقداماتی که انجام می شود ۱۷ میلیارد و نهصد و نود میلیون ریال برآورد شده است. این قرار دوزادهم به برکت وقف و موقوفات متبرکه شروع شده است، به همت خادمین بقاع متبرکه، تولیت ها، خیرین استمرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی یادآور شد: اتفاق خوبی در خراسان رضوی شاهد آن هستیم ستاد هماهنگی ایجاد شده و کارهای خوبی با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه و ظرفیتی که در اختیار است در حال انجام است.

وی گفت: در این روزها کار مهمی که می توان در مقابل بدخواهی دشمنان انجام داد خدمت بی منت و خدمت کریمانه به زائرین و مجاورین آستان های مقدس است.

کد خبر 5623732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha