۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

بهترین شیوه در بیان دستاوردهای انقلاب روایتگری با زبان هنر است

بهترین شیوه در بیان دستاوردهای انقلاب روایتگری با زبان هنر است

آمل- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، روایتگری با زیان هنر و به کارگیری ابزارهای فرهنگی را بهترین شیوه در بیان دستاوردهای انقلاب به نسل‌های آینده کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه دومین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس که در سالن همایش‌های شهرداری آمل گفت: برگزاری جشنواره فانوس و دیگر جشنواره‌های مشابهی که در سال‌های اخیر با رویکردهای ارزشی و انقلابی در مازندران و حتی کل کشور برگزار شده، بازنشرهای اثرگذاری داشته که باید تقویت شود.

وی اذعان کرد: باید بپذیریم در رساندن پیام انقلاب و نظام به نسل جوان کوتاهی کردیم و باید تلاش کنیم و نسل جوان را دریابیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران افزود: همه نقاط کشور افراد خاصی که در دوران جنگ تحمیلی با تفکرات ناب خودشان فتوحات ارزشمند و بزرگی برای این کشور رقم زدند که متأسفانه در معرفی آنها به جوانان و نسل فعلی تاکنون بازگو نشده و این نگفتن هاست که جریان‌های ضدفرهنگی را بر فرهنگ‌های نای این کشور غلبه می‌کند.

سردارملکی ادامه داد: بهترین شیوه زبان هنر و روایتگری است که در حال حاضر به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه و دیگر نهادهای فرهنگی برنامه‌های خوبی که هرچند دیر هست، اما شروع کردند و در برنامه دارند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه واقدام برای شکست دشمن، شناخت و معرفی دشمن است، تصریح کرد: گروهک‌های ضدانقلاب، پژواک و منافقین از مهمترین این گروه‌ها هستند که باید با بصیرت و شناخت درست، برنامه‌های شوم آنها را نقشه برآب کنیم و جنگی که الان جنگ ترکیبی و شناختی هست، موفق عمل کنیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه داشتن بصیرت بهترین راهکار و سعه صدر دشمن را به ستوه درخواهد آورد، تصریح کرد: از خدا می‌خواهیم به ما کمک کند تا با نشر گفتمان شهیدان با زبان‌ها و ابزارهای مختلف فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

سردار ملکی افزود: چنانچه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند "فضیلت زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست" امیدوارم ما نیز در این مسیر قدم برداریم.

وی یادآورشد: مازندران افتخار می‌کند در چندین جشنواره فرهنگی در سال‌های اخیر توفیقات زیادی داشتند و این نشان دهنده رویکرد هنرمندان انقلابی و مکتبی مازندران است.

کد خبر 5628328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha