۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۱۸

استاندار مازندران:

سبک زندگی بسیجی را تبیین کنیم/برپایی رزمایش جهادگران فاطمی ۲

سبک زندگی بسیجی را تبیین کنیم/برپایی رزمایش جهادگران فاطمی ۲

ساری- استاندار مازندران گفت: نیازمند آن هستیم که سبک زندگی بسیجی را برای نسل های کنونی جامعه تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه خلاء سبک زندگی بسیجی در جامعه مشاهده می‌شود، افزود: این درحالی که حضرت امام بسیج را شجره طیبه معرفی کرد و توانستیم با محوریت بسیج در دفاع مقدس ایستادگی کنیم و پس از جنگ نیز بسیج توانست در حفظ و صیانت انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته باشد.

وی با اظهار اینکه با هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری، توطئه‌ها در طول سال‌ها خنثی شد و انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی رشد کرد، گفت: امروز نیازمند آن هستیم سبک زندگی بسیج را برای نسل کنونی تبیین کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد: بسیجیان در همه عرصه‌ها و تأمین امنیت نقش آفرینی کردند و در اغتشاشات اخیر شاهد آن بودیم که بیشترین شهدا را این قشر تشکیل دادند و امیدواریم با تفکر بسیجی و سبک زندگی بسیج، راه جاوید حضرت امام راحل را طی کنیم.

حسینی پور شجره طیبه بسیجی را برای قوام و تداوم راه انقلاب ضروری دانست و گفت: بسیج سد دفاعی مستحکمی برابر استکبار ایجاد کرد و ما باید با ارائه خدمات در معیشت و اقتصاد مردم برای رفع مشکلات فراروی تلاش‌های جهادی داشته باشیم.

سردار سیاوس مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اشاره به درپیش بودن هفته بسیج گفت: رزمایش جهادی به مدت ۱۰ روز به مناسبت هفته بسیج اجرا می‌شود و شکل گیری قرارگاه محله محوری با تاکید بر مسجد محوری و نقش دادن به مردم با محوریت امام محله از جمله برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و غیره برای خدمات رسانی به مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 5628635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha