۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۹:۱۲

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق بیمه روستائیان و عشایر

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق بیمه روستائیان و عشایر

خرم‌آباد- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این صندوق به بیمه شده‌های تحت پوشش خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت الله بر قراری شامگاه چهارشنبه در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه لرستان، روستاییان و عشایر کشور را میراث داران کشور و مولدان تولید عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه عشایری همواره حامی نظام و انقلاب بودند و تقدیم ۱۱ هزار شهید از این جامعه ارزشمند گواهی این مطلب است.

وی این قشر زحمتکش را مستحق خدمت دانست و گفت: دو میلیون و ۵۰۰ نفر عضو صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور هستند که از این تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور افزود: از این تعداد ۹۹ هزار نفر در لرستان هستند.

برقراری، پرداخت سهم دو برابری حق بیمه از سوی دولت و انتقال سوابق به صندوق‌های دیگر را از مزایای این صندوق عنوان کرد و افزود: هزار و ۸۰۰ کارگزاری در سطح کشور کار ثبت نام متقاضیان برای این صندوق را انجام می‌دهند.

وی گفت: ۵۷ کارگزاری از این تعداد در لرستان هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور، حداقل سن ورود به صندوق را ۱۸ و حداکثر ۵۰ سال عنوان کرد و افزود: ۱۴۹ هزار و ۴۷۳ مستمری بگیر در کشور وجود دارد و سه هزار و ۷۵۰ نفر در لرستان بازنشسته این صندوق هستند.

برقراری همچنین از اعطای ۱۱ هزار وام قرض الحسنه سه تا پنج میلیون تومانی بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک به بیمه شدگان این صندوق خبر داد.

وی گفت: اقساط این وام از مستمری افراد کسر خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور با اشاره به کسب رتبه ۱۲ لرستان در بیمه کشاورزان و روستاییان و عشایر در کشور، راهبرد این صندوق را ارائه خدمت بهتر به این قشر زحمتکش عنوان کرد و از آنها خواست با ثبت نام در این صندوق زمینه پایداری مالی صندوق و ارائه خدمات بهتر را فراهم کنند.

کد خبر 5628811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      چطور برای وام صندوق روستایی ثبت نام کنیم
      • محمد. علی. قدیمی AE ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
        0 0
        یه. وام. نیاز. دارم. برای. خرید. جهاز. دخترم