۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای علمی استان بوشهر تجلیل شدند

رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای علمی استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای علمی استان بوشهر با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل بنیاد نخبگان استان بوشهر صبح شنبه در آئین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای علمی اظهار داشت: اجرای طرح شهاب از اولویت‌های بنیاد نخبگان استان بوشهر است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و استانداری بوشهر عملیاتی شده است.

الله‌کرم اخلاقی افزود: شهاب در واقع مخفف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر است که اجرایی کردن این طرح گامی در راستای شناسایی استعدادهای دانش آموزان است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل بنیاد نخبگان استان بوشهر خاطر نشان کرد: بنیاد ملی نخبگان با توجه به مأموریت‌های خود ذیل «سند راهبردی کشور در امور نخبگان»، ایستگاه‌های مسیر نخبگی را شناسایی و با کمک نهادهای مرتبط برای پشتیبانی از مشمولان هر ایستگاه برنامه‌ریزی کرده است.

اخلاقی تصریح کرد: شناسایی اجتماعات نخبگانی از طریق رصد رفتار و فعالیت‌های نخبگانی آنان در تمامی حوزه‌ها شامل علم، فناوری، فرهنگ، نوآوری، قرآن، هنر، ادب و… از رویکردهای بنیاد ملی نخبگان استان است.

وی اضافه کرد: همچنین توسعه فعالیت‌های نخبگانی آنان با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای اثرگذاری مناسب آنان در جامعه تخصصی خود نیز از دیگر اولویت‌ها و رویکردهای این بنیاد است.

کد خبر 5630257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha