۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸

فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد؛

جانمایی زمین آرامستان جدید اسلام آبادغرب

جانمایی زمین آرامستان جدید اسلام آبادغرب

کرمانشاه- فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به نیاز اسلام آبادغرب به آرامستان دیگری گفت: جانمایی زمین جدید آرامستان اسلام آبادغرب آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر حمیدرضا کرمی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: حفظ منابع طبیعی یکی از خواسته‌های مردم است و منابع طبیعی نعمت خدادادی است که به دست ما رسیده است و باید در حفظ آن کوشا بود و نباید اجازه داد افرادی که از این طبیعت استفاده می‌کنند مخرب آن باشند و دستگاه‌های مربوطه باید به طور جدی این مسئله را دنبال کنند.

وی افزود: زیرساخت‌های ساخت شهربازی در اسلام آبادغرب وجود دارد و در صورت سرمایه‌گذاری بر روی این موضوع ساخت شهربازی در اسلام آبادغرب آغاز می‌شود.

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: اسلام آبادغرب نیازمند حداقل ۲ درمانگاه است که متأسفانه در حال حاضر وجود ندارد و ساخت اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب رو به اتمام است و در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

کرمی بیان کرد: ایجاد میدان دام از دیگر نیازهای شهرستان است که در گذشته به طور دیگری وجود داشت اما در حال حاضر دیگر وجود ندارد.

وی گفت: نیم هکتار از آرامستان اسلام آبادغرب باقی مانده است که یعنی شهرستان به آرامستان جدیدی نیاز دارد و کار جانمایی زمین آن آغاز شده است.

کد خبر 5632934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha