۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال جنگ با نظام مقدس اسلامی است

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال جنگ با نظام مقدس اسلامی است

رشت- فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به سلاح های کشف شده از اغتشاشگران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال جنگ با نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز دولتی پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره شهید مدافع حرم و امنیت «شهید مرتضی پیش قدم» در مسجد صاحب الزمان مسکن رشت اظهار کرد: در گام دوم انقلاب همه ما باید در کنار هم باشیم تا همانند حوادث گذشته که هر کدام از آنها به تنهایی می‌توانست آرمان‌های انقلاب را با انحراف رو به رو کند و در کشورهای دیگر سبب پیروزی غرب گرایان شود، با هم بایستیم و نصرت را برای همه ارمغان آوریم.

وی گفت: همه ما نگران اقتصاد و معیشت هستیم، باید مسئولین همت خود را بیشتر کنند تا با کمک مردم این نگرانی‌ها را رفع کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان بیان داشت: اقتصاددان کشور اعتقاد دارند با تحول صورت گرفته در کشور بخصوص بحث ترانزیت و رفع تحریم‌ها در این یکی و دو سال آینده عمده مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

سردار بهروز دولتی با بیان اینکه همه مقطع‌های انقلاب حساس بوده و امروز وحدت مهمترین نیاز کشور است، گفت: سردار سلیمانی با ۷ کشور محور مقاومت را تشکیل داد، داعش به ۴۰ کیلومتری مرزهای کشورمان رسیده بود این مجاهدت‌های محور مقاومت سبب شد تا تدبیر غربی عبری عربی شکست خورد.

وی ادامه داد: مسجد، پرچم، اموال عمومی را آتش زدن، ورود ۵۶۰۰ سلاح غیر مجاز به کشور، ۱۲ هزار تیر جنگی بوسیله اغتشاش گران را نمی‌توان صرفاً اعتراض نامید بلکه آنها به دنبال جنگ با نظام مقدس ما هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: با عمل و رفتار خودمان در دفاع از انقلاب حضور جانانه داشته باشیم تا فردای قیامت شرمنده شهدای عزیز ما نباشیم.

کد خبر 5633429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha