۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۶

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:

حفظ تداوم کارکرد مجموعه مهم‌ترین موضوع پدافند غیر عامل است

حفظ تداوم کارکرد مجموعه  مهم‌ترین موضوع پدافند غیر عامل است

یاسوج- معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در پدافند غیرعامل حفظ تداوم کارکرد مجموعه مهم‌ترین موضوع است و امروز ۲۹ طرح جامع پدافند غیرعامل در کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول رحیمی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: امروز دشمن با تحلیل‌های مغرضانه، برعکس نشان دادن واقعیت، پنهان کردن جلوه‌های امید، بزرگ نشان دادن مشکلات، حمایت از نافرمانی‌های مدنی، ایران هراسی، دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای، تخریب شخصیت‌ها و تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش برای ایجاد نارضایتی در بین مردم است.

وی بیان داشت: مهم‌ترین وظیفه مدیران امروز جهاد تبیین است و مدیران، دو عنصر بصیرت نافذ و شجاعت، صراحت و قاطعیت را در جهاد تبیین و بر اساس جنگی که دشمن آغاز کرده است مورد توجه قرار دهند.

رحیمی افزود: پیشگیری برای جلوگیری از حوادث، پیش بینی و پیش دستی در پدافند غیرعامل از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر دستگاه‌ها وظایف خود را به درستی انجام دهند با مشکل مواجه نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف پدافند بازدارندگی، افزایش پایداری و کاهش آسیب پذیری است، گفت: در سند پدافند غیرعامل کشور دارایی‌ها، نقاط حساس و آسیب پذیر در استان شناسایی و راهکارهای لازم برای حوادث احتمالی پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5633746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha