۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۲

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خبر داد؛

سازش در پرونده خلع ید ۷۱ هزار مربع زمین در ارومیه

سازش در پرونده خلع ید ۷۱ هزار مربع زمین در ارومیه

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پرونده خلع‌ید زمین به مقدار ۷۱ هزار مترمربع در شعبه اول اجرای احکام مدنی متمرکز ارومیه به صلح و سازش ختم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز چهارشنبه افزود: در پرونده شعبه اول اجرای احکام مدنی ارومیه، اجرایی‌های در ۳۱ تیر ماه سال ۱۳۹۶ صادر شده بود، در این راستا به دلیل وجود مستحدثات در محل مورد نظر اجرای حکم با مشکلاتی مواجه بود که پس از گذشت قریب به پنج سال، توفیقی در اجرای آن حاصل نشده بود.

وی ادامه داد: از طرفی نیز طرفین گرفتار تنش و اختلاف شدید خانوادگی شده بودند به طوری که استمرار وضع موجود احتمال حدوث هرگونه واقعه‌ای را متصور می‌کرد.

عتباتی اضافه کرد: با تلاش و مساعی فراوان و مذاکرات عدیده توسط همکاران خدوم شعبه اول اجرای احکام مدنی شهرستان ارومیه و تشکیل جلسات متعدد مصالحه توسط علی نژاد معاون قضائی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارومیه، در نهایت مصالحه انجام و توافق ما بین طرفین پرونده حاصل و مقرر شد زمین معوض در ازای محکوم به محکوم علیه پرداخت و پرونده با رضایت محکوم‌علیه مختومه شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و معاونین قضائی با بیش از ۱۵۰ نفر مراجعین به دستگاه قضائی استان دیدار و مسائل و مشکلات قضائی انها را بررسی کردند.

در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در راستای سیاست ارتباط بدون واسطه مسؤولان دستگاه قضائی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضائی وی به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و در مورد درخواست‌های هر یک دستورهای لازم را صادر کردند.

کد خبر 5633828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha