۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۷:۵۸

همزمان با هفته بسیج انجام می شود؛

اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در مرکزی

اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در مرکزی

اراک- معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اجرای بیش از ۲۵۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در استان گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۲۵۰۰ برنامه اجرایی برای استان برنامه ریزی شده که بیش از ۶۰۰ برنامه مربوط به مباحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: دیدار با مقام معظم رهبری، طرح‌های محرومیت زدایی از جمله اارسانی به روستاها، استخر ذخیره کشاورزی، تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی از جمله برنامه‌های شاخص است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری رزمایش کمک مومنانه و اهدای جهیزیه با حضور مسئولان استانی و کشوری، بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی، بهره برداری از طرح‌های آب رسانی روستایی، برگزاری کارگاه‌های تولید اقتصاد مقاومتی، رزمایش جهادگران فاطمیه (۲) با حضور اقشار مختلف بسیجیان و خدمت رسانی به مردم از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته بسیج در این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخشی از تسهیلات مذکور از طریق بنیاد علوی، بخشی از کمیته امداد، سپاه استان تأمین می‌شود و محدودیتی برای ارائه وجود ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: در صورتی که طرح‌ها اقتصاد مقاومتی باشند حمایت لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 5634055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha