۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۹:۲۱

فرمانده سپاه آمل خبر داد؛

اجرای ۱۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در آمل

اجرای ۱۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در آمل

آمل- فرمانده سپاه ناحیه آمل از برنامه ریزی برای اجرای حدود هزار و۲۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عابدین داغمه چی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل سپاه ناحیه آمل گفت: رویکرد برنامه‌های امسال هفته بسیج در سطح شهرستان آمل، مردمی بودن بیشتر برنامه‌ها است که تاکید جدی به حضور همه قشرها و رده‌های سنی در برگزاری آنها شده است.

وی، از بسیج به عنوان مظهر سازندگی، پیشرفت و اقتدار است، افزود: خدمات بسیج از مردم و برای مردم است، وبرنامه‌های این هفته با شعار محوری "بسیج، خدمتگذار، امیدآفرین و افتخار ملی" برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه مخاطبان برنامه‌های هفته بسیج همه اقشار جامعه است، ادامه داد: محور برنامه‌های این هفته در حوزه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری و سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج است.

سرهنگ داغمه‌چی، از برگزاری رزمایش جهاد فاطمی، جشنواره اقتصاد مقاومتی، قدردانی از فعالان فضای مجازی، تقدیر از بسیجیان در همه اقشار، یادواره‌های شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، صبحگاه مشترک، رژه موتوری و خودرویی، محفل انس با قرآن و عترت را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج درشهرستان آمل بیان کرد.

وی ادامه داد، ویژه برنامه آبروی محله، نشست‌های تخصصی جهاد تبیین و محافل روشنگری در مدارس، نشست‌های سیاسی وعقیدتی بسیج در محلات و دانشگاه‌ها هفته، کافه روشنگری، بازخوانی و تعمق در وصیت‌نامه شهدا توسط راویان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شاخص شهرستان آمل درگرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آمل است.

وی با اعلام اینکه یکی از مشکلات جامعه این است که وصیت‌نامه‌های شهدا کمتر پرداخته می‌شود، گفت: بسیاری از وصایای شهدا آنقدر زیبا و عمیق نگارش شده‌اند که می‌تواند در هر برهه از زمان چراغ راه و مسیر روشن برای سعادت دنیوی و اخروی باشد.

افتتاح روزانه دو خانه محرومان درآمل

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین با اشاره به مراحل تکمیلی حدود ۲۰ خانه برای محرومان این شهرستان با کمک بسیج سازندگی و خیران در حال ساخت است، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حدود ۱۴ خانه به طور کامل آماده شده که به طور میانگین درهر روز دو خانه افتتاح وتحویل نیازمندان خواهد شد.

سرهنگ داغمه چی افزود: هزینه‌ای از سوی بسیج سازندگی با همکاری خیران برای ساخت ۲۰ دستگاه خانه انجام شده، بیش از ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

کمک ۱۱۸ میلیارد ریالی بسیج درطرح نهضت خدمت رسانی به مردم

وی همچنین از کمک ۱۱۸ میلیارد ریالی توسط گروه‌ها، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان آمل در راستای نهضت خدمت‌رسانی بسیج به مردم در این شهرستان اشاره کرد وگفت: این کمک‌ها به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا که کسب وکارهای آنها دچار آسیب شده و یا خانواده‌های نیازمند ومحروم شهرستان با همراهی خیران شهرستان کمک شد.

وی یادآورشد، به مناسبت همین هفته نیز تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ بسته کمک مؤمنانه با اعتبار حدود ۵۲ میلیارد ریال میان نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین دربخش دیگری گفت که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ساماندهی پنج گلزار شهدا با هزینه بیش از ۳۵۰ میلیون تومان و همچنین مرمت و بازسازی دو مدرسه با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان با همکاری بسیج انجام وآماده بهره برداری شده است. سرهنگ داغمه چی یادآورشد، بسیج خدمتگذار همه مردم است و به دنبال ایجاد امید، شور و نشاط در دل مردم خواهد بود.

کد خبر 5634080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha