۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۸:۵۸

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد؛

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در تویسرکان

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در تویسرکان

همدان- فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: به منظور تحقق دستور رهبری، بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع طی هفته بسیج در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۵ واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد، سپاه و بنیاد مسکن در هفته بسیج در شهرستان تویسرکان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته بسیج سال جاری با شعار خدمتگزاری برای مردم نامگذاری شده است، تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف حول محور جهاد تبیین، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در شهرستان به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تشریح کرد: یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، آذین بندی سه شهر سرکان، فرسفج و تویسرکان، دیدار با امام جمعه، ارسال پیامک تبریک و برگزاری نشست‌های بصیرتی از اهم برنامه‌های این هفته است.

کریمی یادآور شد: پاسخ به سوالات و شبهات توسط ۳۰ نفر از هادیان سیاسی در دانشگاه‌ها و مدارس سطح شهرستان در قالب جلسات و نشست‌های بصیرتی در حال انجام است که در این هفته با قوت بیشتری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: نشست‌های بزرگ بصیرتی به صورت تجمیعی با حضور سخنران مطرح در راستای دشمن‌شناسی و آگاهی بخشی به آحاد مختلف مردم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه از بازدید مشاغل ایجاد شده از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج نام برد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵ میلیارد تومان تسهیلات در راستای اشتغالزایی به جامعه هدف پرداخت شده و در سال جاری اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

کریمی ادامه داد: سخنرانی در نماز جمعه شهرستان، برگزاری نمایشگاه عکس بسیج سازندگی، اجرای برنامه تلویزیونی و رادیویی و توزیع بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج به نیازمندان شناسایی شده در سطح شهرستان از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: رزمایش فاطمی با حضور ۴۰ گروه جهادی با هدف خدمات‌دهی و محرومیت‌زدایی در منطقه اسلام آباد و روستای لامیان و رژه موتوری و خودرویی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

کریمی در پایان از تجمع بسیجیان با پیش‌بینی حضور ۳ هزار بسیجی در سالن الغدیر و رزمایش قرارگاه فضای مجازی در ۱۲۰ کانال در روبیکا نام برد و افزود: غبار روبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را در دستور کار داریم.

کد خبر 5635790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha