۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳

تا پایان سال انجام خواهد شد؛

بهره‌برداری از ۳۰ پروژه توسعه‌محله‌ای در منطقه ۱۲ تهران

بهره‌برداری از ۳۰ پروژه توسعه‌محله‌ای در منطقه ۱۲ تهران

شهردار منطقه ۱۲ تهران از بهره‌برداری از حدود ۳۰ پروژه در قالب پروژه‌های توسعه‌محله‌ای در این منطقه تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر یزدی با بیان اینکه هم‌اکنون سه پروژه توسعه محله‌ای به طور کامل در منطقه ۱۲ به پایان رسیده و ۱۰ پروژه در حال انجام است، گفت: حدود ۱۰ پروژه دیگر از این دست پروژه‌ها در مرحله آغازین است و دیگر پروژه‌های توسعه‌محله‌ای تعریف‌شده نیز در مرحله ارزیابی‌های اولیه قرار دارد که به‌زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۲ تهران عنوان کرد: ساماندهی معابر، اجرای عملیات آسفالت مکانیزه، عملیات مرمت و بازسازی یا احداث سرویس‌های بهداشتی، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت، ساماندهی و رفع خطر ساختمان‌های اداری و تجاری مربوط به منطقه، مرمت انهار و جداول، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای سهولت در تردد معلولین، عملیات بازسازی معابر بوستان‌ها و ساماندهی سقف‌های بازار بزرگ تهران از جمله فعالیت‌های در نظرگرفته‌شده با هدف توسعه محلات در نواحی شش گانه سطح منطقه به شمار می‌روند.

وی در مورد ساماندهی معابر منطقه نیز بیان کرد: تاکنون عملیات آسفالت مکانیزه به این منظور در خیابان‌های جمهوری، مهدوی، احمدی، گوته، مصطفی خمینی، خیام و شوش به پایان رسیده و شهروندان منطقه از آنها بهره‌برداری می‌کنند؛ همچنین این عملیات در خیابان‌های سعدی، فردوسی، شوش و تختی در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

یزدی در پایان به عملیات مرمت و بازسازی فضاهای عمومی بهداشتی اشاره کرد و گفت: این عملیات در محله‌های فردوسی و دروازه شمیران به‌ترتیب در نواحی یک و شش منطقه در حال انجام است و به‌زودی به پایان می‌رسد.

مرمت و بازسازی فضاهای عمومی بهداشتی در محلات دیگر نیز در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ قرار دارد.

کد خبر 5637850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha