۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰

امام جمعه اردبیل خواستار شد؛

حمایت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم‌سازی اردبیل

حمایت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم‌سازی اردبیل

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواستار حمایت وزارت بهداشت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم‌سازی اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مسئولان در شهرستان‌ها بسیار با اهمیت است و مسئولان باید بدون تشریفات در جمع مردم حضور یابند.

وی با اشاره به بازدید دبیر مجمع خیرین سلامت کشور از مراکز درمانی اردبیل تصریح کرد: در این بازدیدها و بر پایه صحبت‌های انجام شده، مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه بخش‌های درمانی در اردبیل اختصاص می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به فعالیت مؤسسات خیریه بهداشتی و درمانی در اردبیل گفت: این مؤسسات خیریه در اکثر استان‌ها برای کمک به ناهنجاری‌های نوزادان و کودکان به صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند و در استان اردبیل نیز به همت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مجمع خیرین سلامت استان به ویژه با تلاش رئیس این مؤسسه، فعال شده است.

آیت‌الله عاملی افزود: کودکانی که به دلیل مشکل مادرزادی نیازمند عمل جراحی هستند، می‌توانند برای درمان با این مؤسسه هماهنگ شوند.

امام جمعه اردبیل خواستار حمایت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم‌سازی اردبیل شد و خاطرنشان کرد: لازم است وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در زمینه وضعیت دارویی کشور اهتمام بیشتری داشته باشند.

در این دیدار رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور نیز با اشاره به فعالیت مجمع خیرین سلامت در کشور اضافه کرد: تاکنون حدود ۱۱.۵ هزار میلیارد ریال توسط این مجمع در حوزه بهداشت و درمان کشور هزینه شده است.

حسینعلی شهریاری بیان کرد: ما همچنان نیازمند یاری خیرین سلامت برای توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در کشور هستیم.

کد خبر 5639094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha