۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸

فرمانده سپاه دیر:

۷۰ برنامه شاخص در هفته بسیج در شهرستان دیر برگزار می شود

۷۰ برنامه شاخص در هفته بسیج در شهرستان دیر برگزار می شود

بوشهر- فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: امسال در هفته بسیج ۷۰ برنامه شاخص توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان دیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایرج سلیمانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: تشکیل بسیج و سازماندهی آحاد مردم از آرمان‌های انقلاب و الطاف الهی بود که توسط حضرت امام (ره) محقق شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: هفته بسیج یادآور عزت آفرینی و حماسه خواهی بسیجیان است.

وی جذب، آموزش و سازماندهی نیروها را از اهداف تشکیل بسیج دانست و بیان کرد: بسیج نهادی اجتماعی با ابعاد مختلف و نهادی وسیع و پاسخگوی نیازهای جامعه است.

سلیمانی ادامه داد: بسیجی تجلی دهنده همه خصلت‌های ولایت مداری و مجاهدت در عصر غیبت امام معصوم است.

وی با بیان اینکه بسیج باطل السحر دسیسه‌ها و خباثت‌های دشمنان علیه انقلاب است، افزود: اغتشاشات اخیر نه تنها بسیج را در بن بست قرار نمی‌دهد بلکه ابعاد مختلف این نیرو در تثبیت انقلاب روشن و جلوه گر شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر تاکید کرد: استکبارستیزی و مقابله با استکبار و قیام در مقابل انحرافات و تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان در راستای دفاع از اصول انقلاب از مأموریت‌های مهم بسیج است.

وی ابراز کرد: فلسفه بسیج مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی و محرومیت زدایی است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه بسیج رویش دارد، ریزش ندارد، بیان کرد: امسال در هفته بسیج ۷۰ برنامه شاخص توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان دیر برگزار می‌شود.

کد خبر 5639693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha