۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶

نماینده ولی فقیه در مازندران:

درهای صادرات را برای رونق بازار کشاورزی مازندران باز کنیم

درهای صادرات را برای رونق بازار کشاورزی مازندران باز کنیم

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران پیگیری مسائل کشاورزان و باغداران را ضروری دانست و از مسئولان استانی و ملی خواست که درهای صادرات را برای رونق بازار محصولات کشاورزی باز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری تقوای الهی را سبب زینت رفتار دانست و با گرامیداشت سالروز شهادت مجاهد روحانی میرزاکوچک خان جنگلی و شهید مدرس اظهار داشت: پیروزی قیام نهضت انقلاب اسلامی مرهون تلاش و ایثار مجاهدان در طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره جهاد مجاهدان به شمار می‌رود، افزود: انقلاب اسلامی از تبار نورانی برخوردار است و راه خود را بشناسیم و منحرف نشویم.

وی با اشاره به روز جهانی معلولان از این قشر به عنوان جامعه مظلوم و محروم یاد کرد و گفت: جامعه نباید وظیفه خود را مقابل توان جویان فراموش کند.

آیت الله لائینی سالروز تصویب قانون اساسی را گرامیداشت و آن را افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست که بر مبنای دین و اسلام این قانون مصوب شده است و گفت: محتوای قانون اساسی دینی و قانونی است.

رویکرد ۱۶ آذر ضد آمریکایی است

امام جمعه ساری به درپیش بودن مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجویان فرهیخته به سفر نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا اعتراض کردند و رویکرد ۱۶ آذر ضد آمریکایی و ضد کودتای ناجوانمردانه ۲۸ مرداد است.

وی با تسلیت شهادت مدافع امنیت وطن شهید احمد صالحی گفت: جامعه شهید پرور استان با حضور باشکوه در مراسم وداع و تشییع پیکر این شهید والامقام ادای دین خواهند کرد.

آیت الله لائینی با اشاره به نگرانی کشاورزان و باغداران از مسئولان خواست تا درهای صادرات را به روی محصولات کشاورزی باز کنند، افزود: برداشت نارنگی با قیمت پایین آن به صرفه نیست و بازار برنج نیز راکد است و از استانداری و جهاد کشاورزی تقاضا داریم تا مسئله را جدی گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حساب مطالبات و اعتراضات از اغتشاشات جدا است، پیگیری مسائل باغداران و کشاورزان را ضروری دانست و از مسئولان استانی و ملی خواست تا فرایند صادرات را برای رونق بازار کشاورزی تسهیل کنند.

وی همچنین با گرامیداشت روز نیروی دریایی از نیروی دریایی به عنوان مظهر رشد، فناوری و پیشرفت و تبلور خودباوری یاد کرد و گفت: نیروی دریایی با داشتن فرمانده علمی، لایق و توانمند در عرصه خودباوری گام برداشته است.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه دنیاطلبی سبب حرص و آز بیشتر انسان می‌شود، افزود: آنان که غنی ترند به دلیل حرص و طمع، محتاج‌تر هستند و در پرتو تقوا باید بر حرص فائق آمد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به غارت استعمارگران و استکبار افزود: برخی از افراد غافل و فریب خورده اقدام به جرم و جنایت می‌کنند و بنیان استکبار و استعمار حرص و طمع است و آمریکا خود را ابرقدرت جهان می‌دهند و با قوی شدن ملت‌ها و کشورها مخالف است.

وی انرژی هسته و رشد در زمینه‌های علمی را حق ملت ایران دانست و گفت: آمریکا می‌خواهد ما را از حق مسلم محروم کند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، آمریکا مذاکره نمی‌خواهد بلکه باج می‌خواهد درحالی که هیچ ایرانی باغیرتی باج نمی‌دهد.

کد خبر 5645035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      الان می‌خواین مازندران برین...