۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

همه محورهای مواصلاتی اصلی استان قزوین باز است

همه محورهای مواصلاتی اصلی استان قزوین باز است

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین با بیان اینکه همه محورهای مواصلاتی استان باز است، گفت: عملیات نمک پاشی همه مسیرهای عبور و مرور در حال انجام است.

جواد حق لطفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در استان از ساعات اولیه صبح امروز تمامی راه‌های اصلی استان قزوین باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: گردنه پیچ بن و گردنه سپارده به علت بارش سنگین برف بسته هستند ولی جز این دو گردنه یاد شده سایر مسیر عای عبوری باز است و کلیه فعالیت‌های امدادی از جمله نمک‌پاشی جاده‌ها در حال انجام است و هم اکنون نیز ۱۵۰ راهدار مشغول عملیات خدمت رسانی از جمله نمک‌پاشی در سطح راه‌ها هستند.

وی با تاکید بر همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان و عدم انجام مسافرت‌ها و عبور و مرور غیر ضرور گفت: رانندگان برای ایمنی بیشتر پیش از سفر اطلاعات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور و استان را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند.

این مسئول در خاتمه یادآور شد: از ۱۲ آذر، گردنه‌های پیچ‌بن و سپارده الموت به منظور حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای و تردد کنندگان مسدود شده است.

کد خبر 5647360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha