واکنش جبهه عمل اسلامی لبنان به سفر هرتزوگ به بحرین و امارات

واکنش جبهه عمل اسلامی لبنان به سفر هرتزوگ به بحرین و امارات

جبهه عمل اسلامی لبنان به سفر اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین و امارات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، جبهه عمل اسلامی لبنان به سفر اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین و امارات واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جبهه عمل اسلامی لبنان این سفر را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جبهه عمل اسلامی لبنان آمده است: این سفر تحریک آمیز و با هدف تشدید روند عادی سازی در منطقه انجام می شود. این سفر شکاف و فاصله میان رژیم ها و پادشاهان با ملتهایشان را عمیق تر می کند.

جبهه عمل اسلامی لبنان در ادامه با اشاره به موضع برحق ملتهای این کشورها در مخالفت سیاست ها و سفرهایی که با هدف ترویج عادی سازی خیانت بار با دشمن صهیونیست غاصب رخ می دهد، آورده است: موضوع ملت و مخالفان بحرینی در مخالفت با حضور هرتزوگ در بحرین ستودنی است.

لازم به ذکر است ک رئیس رژیم صهیونیستی در صدر هیأتی اقتصادی وارد منامه پایتخت بحرین شده بود و مورد استقبال عبداللطیف الزیانی وزیرخارجه بحرین قرار گرفته بود. هرتزوگ با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین نیز در منامه دیدار و گفتگو کرده بود.

رژیم صهیونیستی در روز ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ توافق عادی سازی روابط موسوم به توافقات آبراهام را با امارات و بحرین به امضا رساند، توافقاتی که دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا نقشی اساسی در شکل گیری آن ایفا کرد.

کد خبر 5648647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha