درخواست تشکیل جبهه واحد مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی

درخواست تشکیل جبهه واحد مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی

جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین، تشکیل یک جبهه مقاومت واحد را برای مقابله در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و پاسخگویی به جنایات آن خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «جمیل مزهر» معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با اشاره به لزوم تشکیل جبهه مقاومت واحد برای مقابله در برابر رژیم اشغالگر، حمایت و پشتیبانی از تشکل های مقاومت در منطقه و حمایت از بستر اجتماعی مقاومت تأکید کرد که مبارزه مسلحانه همه جانبه، انتخاب مردم فلسطین و نماد اراده آنها برای مقابله با طرح استعماری صهیونیستی باقی خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، جمیل مزهر طی سخنرانی در پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس جبهه خلق برای آزادی فلسطین در نوار غزه تأکید کرد: همه نیروهای مقاومت باید ابزارهای مقاومت را توسعه داده و درگیری با دشمن اسرائیلی را تداوم بخشند، زیرا تشکیل دولت اشغالگر افراطی بعدی نیاز به مقاومت و وحدت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی و تهدیدات وزرای آن باعث ترس و شکستن اراده ملت فلسطین نمی شود و آنها با تمام قدرت و مقاومت با این تهدیدات مقابله خواهند کرد، تشکیل جبهه ای متحد را برای مقابله با همه چالش های آینده پیش روی ملت فلسطین خواستار شد.

این اظهارات جمیل مزهر در حالی است که زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم ضمن سخنرانی در این مراسم بر لزوم کنار گذاشتن اختلافات درونی میان گروه های فلسطینی تأکید کرد و گفت: بیایید حزب بازی مرگباری را که توان فرزندانمان و رؤیاهای آنها را هدر می دهد، رها کنیم. ما از نیروهای مردمی می‌خواهیم که اختلافات را کنار بگذارند و زیر پرچم فلسطین متحد شوند.

کد خبر 5650406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha