شهادت یک فلسطینی بر اثر شدت جراحت های ناشی از نبرد «وحدت میادین»

شهادت یک فلسطینی بر اثر شدت جراحت های ناشی از نبرد «وحدت میادین»

شهروند فلسطینی ۵۹ ساله به اسم «نبیل شلح» اهل محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه صبح امروز جمعه بر اثر شدت جراحت‌های وارده در تجاوز اخیر ژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، یک شهروند فلسطینی بر اثر شدت جراحت‌های ناشی از نبرد «وحدت میادین» گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در ماه اوت گذشته علیه رژیم صهیونیستی، صبح امروز جمعه به شهادت رسید.

بر اساس گزارش منابع محلی، شهروند فلسطینی ۵۹ ساله به اسم «نبیل شلح» اهل محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه صبح امروز جمعه بر اثر جراحت‌های وارده در نبرد وحدت میادین به شهادت رسید.

گفتنی است که دشمن صهیونیستی در پنجم ماه اوت گذشته در تجاوز هوایی چندین هدف متعلق به گردان‌های قدس را مورد حمله هوایی قرار داد و شهید «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان‌های قدس را در آپارتمانی در ساختمانی در شهر غزه به شهادت رساند که پاسخ جنبش جهاد اسلامی فلسطین مواجه شد.

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت فلسطین، این تجاوز رژیم صهیونیستی که سه روز به طول انجامید و تل آویو در نهایت برای توقف آن به مصر پناه برد، به شهادت ۴۹ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۴ زن و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد.

کد خبر 5650585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      زنده باد فلسطین! ✌🍃