۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰

نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

لزوم بکارگیری نیروهای کارآمد و انقلابی برای پویایی دستگاه ها

لزوم بکارگیری نیروهای کارآمد و انقلابی برای پویایی دستگاه ها

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای کارآمدی دستگاه های اجرایی نیروهای انقلابی و لایق شناسایی و به کارگیری شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمد باقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه حامیان نیروهای انقلاب در ساری با بیان این که بخشی از ناکارآمدی‌ها ناشی از عناصر موجود گذشته به شمار می‌رود، جابجایی این دسته را ضروری دانست و افزود: متأسفانه در بدنه‌های ملی، استانی و شهرستانی دارای مشکلاتی هستیم که باید رفع شود.

وی بر لزوم وحدت بین نیروهای انقلاب تاکید کرد و جابجایی مدیران دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی مدیران منصوب شده را لازم دانست و گفت: تغییر مقدمه‌ای برای حضور افراد انقلابی و کارآمد است.

وی ادامه داد: باید افرادی که صلاحیت لازم داشته باشد در مناصب مختلف بهره گیری کرد و باید برای کارآمدی دستگاه‌ها، نیروهای انقلاب شناسایی و براساس لیاقت‌ها، سطح بندی شوند.

آیت الله محمدی لائینی خواستار شناسایی نیروهای کارآمد و انقلاب برای تصدی مناصب مدیریتی در استان شد و گفت: باید از ظرفیت جبهه حامیان انقلاب در شناسایی این مدیران بهره گیری شود.

امام جمعه ساری توجه ویژه به آموزش و پرورش و روی کارآمدن مدیران جهادی و انقلابی در مدارس را برای توسعه فرهنگ تعلیم و تربیت ضروری خواند.

کد خبر 5651328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha