۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۴

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

شهید سلیمانی قهرمان جهاد تبیین بود

شهید سلیمانی قهرمان جهاد تبیین بود

کرمان - قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان جهاد تبیین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر سه شنبه در نشست مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهارداشت: ما در عصر جهاد تبیین هستیم و رهبر معظم انقلاب به صورت مکرر بر این مساله مهم تاکید کرده‌اند و این یک مطالبه جدی است و جهاد تبیین راه برون رفت از مسائل مختلف کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: حاج قاسم قهرمان جهاد تبیین بود و توقع می‌رود که سمت و سوی همه برنامه‌های سالگرد به سمت و سوی تبیین گری جبهه حق در مقابل جریان باطل معطوف شود در واقع جهاد روایت یک فریضه جدی است و طبیعتاً مکتب حاج قاسم می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تقاضا داریم همه کمیته‌هایی که در این رویداد مهم حضور دارند به جهاد تبیین توجه داشته باشند.

وی افزود: در سال گذشته ابتکار خوبی کلید خورد و دوره‌های آموزش روایتگری حاج قاسم برگزار شد و بیش از ۲ هزار نفر دوره تخصصی روایت مکتب سلیمانی را دیدند که این ظرفیت باید افزایش یابد.

وی گفت: پدیده شهادت در جمهوری اسلامی یک پدیده مستمر است که نیاز به روایت گری دارد و به همین دلیل حضور راویان باید جدی گرفته شود.

کد خبر 5654645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha