۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲

امام جمعه بوشهر:

رفع مشکلات خانواده شهدای استان بوشهر نیازمند تلاش همه مسئولان است

رفع مشکلات خانواده شهدای استان بوشهر نیازمند تلاش همه مسئولان است

بوشهر- امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه شهدای استان بوشهر از قشرهای مختلف هستند گفت: رفع مشکلات خانواده شهدا نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنج شنبه در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تاکید امام خمینی و رهبر انقلاب بر رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: جامعه هدف سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ارکان رحمت الهی به شمار می‌روند و بخشی از شکر نعمت نظام خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: هر یک از خانواده شهدا اقتضائات خاص خود را دارند که باید به آن‌ها توجه شود.

وی ادامه داد: تأمین مسکن و امور رفاهی، ایجاد اشتغال پایدار، حفظ شأن تجلیلی و تعلیمی شهدا و حفظ حقوق خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه‌های مختلف باید مورد نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

امام جمعه بوشهر نبود توازن میان اعتبارات و نیازها را یکی از مشکلات این نهاد عنوان کرد و گفت: بخشی از این نیازها باید در سطح ملی و بخشی در سطح استانی تأمین شود.

رفع مشکلات خانواده شهدای استان بوشهر نیازمند تلاش همه مسئولان است

وی با اشاره به اینکه شهدای استان بوشهر از قشرهای مختلف هستند، ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد مردم این استان در همه عرصه‌های دفاع از هویت ملی و دینی حضور داشته‌اند و استان بوشهر سرزمین شهدا است.

صفایی بوشهری عنوان کرد: با همت مدیران استان، آمادگی وجود دارد که در زمینه اشتغال خانواده شهدا و ایثارگر، تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای برنامه‌ها، ایجاد زمینه برای استفاده خانواده شهدا و ایثارگران از امکانات بهداشت و درمان استان و تلاش برای تکمیل اردوگاه‌های بنیاد شهید، گام‌های مؤثری برداشته شود.

کد خبر 5655870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha