۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

فعالیت ۱۴۵۵ امدادگر در طرح زمستانه هلال احمر خراسان شمالی

فعالیت ۱۴۵۵ امدادگر در طرح زمستانه هلال احمر خراسان شمالی

بجنورد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: طرح زمستانه جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با آمادگی بیش از هزار و ۴۵۰ امدادگر از فردا آغاز می‌شود.

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از ۲۵ آذر با رویکرد پوشش امدادی گردنه‌های برفگیر استان در فصل زمستان به منظور خدمت رسانی به مسافرین گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: طی پیگیری‌های انجام شده طرح زمستانه امسال با آمادگی ۱۶ پایگاه ثابت در سطح استان و ۳ پایگاه سیار در گردنه‌های برفگیر امین الله، گردنه اسدلی و گردنه بیو انجام می‌شود.

وی افزود: ۱۸ دستگاه خودروی آمبولانس ،۱۳ دستگاه خودروی نجات ،۲۳ دستگاه خودروی کمکدار، یک فروند بالگرد از ۲۵ آذرماه آغاز تا تا ۲۵ اسفند امدادرسانی خواهند کرد.

محبان با اشاره به آمادگی کلیه نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: با شروع فصل زمستان و آغاز طرح زمستانه در جمعیت هلال احمر هزار و ۴۵۵ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در حالت آماده باش قرار دارند تا در حوادث احتمالی برف و کولاک به مسافرین و هم استانی‌های عزیز خدمت رسانی کنند.

کد خبر 5655879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha