۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

وحدت، اقتدار و امنیت کشورمان دشمنان را نگران کرده است

وحدت، اقتدار و امنیت کشورمان دشمنان را نگران کرده است

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ترورهای اخیر نشان دهنده نگرانی و ناراحتی دشمن از وحدت، اقتدار، پیشرفت و امنیت جامعه ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی قدس برگزار شد، گفت: هفته گذشته ترور مولوی عبدالواحد ریگی را داشتیم و ۴۰ روز قبل نیز با ترور شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجاد شهرکی روبرو شدیم، این ترورها نشان دهنده این است که دشمن از وحدت، اقتدار، پیشرفت و امنیت جامعه ما نگران و ناراحت بوده و با هر ابزار و بهانه به دنبال صدمه به وحدت و اختلال در امنیت نظام و جلوگیری از رشد جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرق نمی‌کند و می‌خواهد آتش تفرقه را در جامعه شعله ور، جنگ داخلی ایجاد و سیاست سوریه سازی را در ایران اجرا کند که نتیجه آن جلوگیری از پیشرفت و عقب گرد کشور است اما خوشبختانه مردم ما آگاه و به رهبر خود اقتدا و گوش به فرمان او هستند، کشور ما از امنیت، استحکام و همراهی همه مردم، اقوام، مذاهب و اقشار مختلف برخوردار است.

آیت‌الله محامی ادامه داد: دشمنان با شعارهای فریبنده همچون دفاع از آزادی و دفاع از حقوق بشر، به آزادی، استقلال و مردم ما ضربه می‌زنند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: مولوی عبدالواحد ریگی را در نشست نخبگان استان با هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری دیدیدم، وی صحبت‌هایی با رئیس هیئت اعزامی داشتند و اشاره کردند که اجازه ندادم از مسجد امام حسین (ع) کسی در اغتشاشات شرکت کند زیرا حقیقت را برای مردم بیان کردم که بعد از نظام اسلامی چه چیزی برای ما می‌ماند و در پایان اشاره کردند که مورد تهدید هم قرار گرفته‌اند و متأسفانه این اتفاق افتاد و ما چنین افراد شایسته‌ای را از دست می‌دهیم.

آیت‌الله محامی ادامه داد: مهم است که ما هوشیار بوده و دشمن و جبهه خودی را بشناسیم و محکم و استوار در مسیر حق پایمردی کنیم. دشمنان ما از آغاز انقلاب می‌خواستند انقلاب پیروز نشود که نا امید شد و می‌خواستند نماند که ماند و در ادامه تلاش کردند تا پیشرفت نکند که به لطف الهی پیشرفت کرد و همه این‌ها با پایداری در مسیر حق شدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان به بیان یک تذکر پرداخت و گفت: ممکن است این ناامنی‌ها در استان با دخالت مستقیم و غیر مستقیم دشمن باشد زیرا گاهی بر اثر ناراحتی از یک نفر او را نشان و ترور می‌کنند و گاهی نیز می‌خواهند جامعه امنیت نداشته باشد و به دنبال آن هستند تا قتل و غارت را گسترش دهند تا جامعه روی خوش نبیند و همه باید در برابر توطئه‌های مستقیم و غیر مستقیم هوشیار باشیم.

کد خبر 5656734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha