۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹

معاون راهداری اردبیل:

بازسازی راه‌های روستایی نیازمند ۷۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

بازسازی راه‌های روستایی نیازمند ۷۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

اردبیل- معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پروژه‌های برنامه‌ریزی شده برای روستاهای اردبیل در سال آینده نیازمند ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور نجف‌قلی‌زاده بعد از ظهر شنبه در بازدید از پروژه‌های روستایی استان اردبیل اظهار کرد: پروژه‌های برنامه‌ریزی شده برای روستاهای اردبیل در سال آینده نیازمند ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی افزود: برای سال آینده ۲۵۰ کیلومتر بهسازی و مرمت، ۱۵۰ کیلومتر آسفالت و ۵۰ کیلومتر احداث راه روستایی جدید در نقاط مختلف استان برنامه ریزی شده است که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز و با تلاش شبانه روزی می‌توان بیش از این هم در حوزه ساخت و توسعه راه‌های روستایی به روستاییان ارائه خدمت کرد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای پروژه‌های روستایی اردبیل در مجموع بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: اقدامات انجام شده در راه‌های روستایی استان در سال جاری بیش از مجموع اقدامات انجام شده در طول ۵ سال گذشته است.

نجف‌قلی‌زاده بیان کرد: در ۸ ماهه سال جاری ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان با هزینه کرد ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار بهسازی و مرمت شده است که از این مقدار ۱۲۰ کیلومتر آسفالت شده و مابقی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: استان اردبیل در مجموع یک هزار و ۸۹۵ روستا و آبادی دارد که از این تعداد ۶۰ روستا تک خانواری و یا فاقد سکنه، راه ارتباطی ۹۲۸ روستا آسفالت و راه ارتباطی ۸۷۱ روستا شنی یا خاکی است.

کد خبر 5657665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha