۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

استقرار ۴۰۰ راهدار در پایگاه‌های جاده‌ای اردبیل

استقرار ۴۰۰ راهدار در پایگاه‌های جاده‌ای اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با استقرار ۴۰۰ راهدار عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه‌های استان اظهار کرد: انجام عملیات راهداری زمستانی در فصول سرما و بارش از وظایف و مأموریت‌های مهم راهداران در محورهای مواصلاتی است که در همین راستا ۴۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ راهداری در پایگاه‌های جاده‌ای استان مستقر شده‌اند.

وی از آمادگی ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری برای انجام طرح زمستانی خبر داد و گفت: قرارگاه راهداری زمستانی نیز برقرار و مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به مردم و رصد وضعیت جوی و ترافیکی مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این اکیپ‌ها از ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در مسیرهای ارتباطی استان اردبیل در حال فعالیت هستند، افزود: تأمین سوخت لازم برای ماشین آلات، لاستیک، زنجیرچرخ و همچنین تأمین و تهیه ۴۰ هزار تن ماسه و نمک برای انجام عملیات بازگشایی و برفروبی از جمله تمهیدات اتخاذ شده برای ایام زمستان است.

وثوقی ادامه داد: در استان اردبیل ما ۵ ماه درگیر راهداری زمستانی هستیم که به دلیل شدت و مدت طولانی سرما در این استان ارائه خدمات راهداری لازم بوده و ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه اکیپ راهداری استان اردبیل که به عنوان اکیپ زمستانی تعریف و مقرر شده تا پایان نوروز فعالیت کنند، گفت: اگر مسافران قصد سفر به این استان را دارند، حتماً پیش از آغاز سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که در غیر این صورت با مشکل جدی مواجه می‌شوند.

کد خبر 5658641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha