۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰

امام جمعه پارس‌آباد:

شاخصه‌های عملی و رفتاری سردار سلیمانی برای دانش‌آموزان تبیین شود

شاخصه‌های عملی و رفتاری سردار سلیمانی برای دانش‌آموزان تبیین شود

پارس‌آباد - امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: یکی از ضرورت‌های امروز جامعه تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی سردار قاسم سلیمانی است که بایست در بین دانش‌آموزان ترویج و اشاعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: حفظ حرمت ایام فاطمیه وظیفه همه ماست چرا که این ایام بستری برای تبلیغ سبک زندگی فاطمی است

وی با بیان اینکه شادی‌ها در این ایام نباید منجر به شکستن حرمت‌ها شود، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا بهترین و بزرگترین سند حقانیت شیعه است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته است، گفت: برگزاری کنگره عظیم فاطمیه و نمایشگاه مردمی یاس کبود که از ۲۶ آذر الی ۶ دی ماه در راستای ترویج فرهنگ فاخر فاطمی در جامعه و آشنایی نسل جوان با سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در پارس آباد برپا شده است مکتبی آموزنده برای نسل حاضر و جوانان و نوجوانان است.

باقری بنابی حضرت فاطمه (س) را الگویی برای مردان و زنان جامعه دانست و بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در طول زندگی کوتاه خود از شأن، منزلت و فضیلتی والا برخوردار بود و در مسیر دفاع از ولایت حرکت کرد.

وی با تاکید بر اینکه دخت رسول اکرم در ابعاد مختلف زندگی، نه تنها برای بانوان که برای آقایان هم الگو و اسوه تمام عیار است، گفت: این الگوگیری باید در تمام شئونات زندگی ما نمود عینی یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد برنامه ریزی برای مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و تصریح کرد: باید شاخصه‌های رفتاری و عملی سردار سلیمانی برای دانش آموزان تبیین شود چرا که یکی از ضرورت‌های امروز تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

باقری بنابی با اشاره به اینکه توطئه دشمنان در ۹ دی نقش بر آب شد، افزود: مردم شهرستان پارس آباد در حماسه ۹ دی پیش‌قدم بودند و این حماسه را در هشت دی خلق کردند که این حماسه نشأت گرفته از بصیرت دینی مردم بود.

پارس آباد میزبان پنجمین شهید گمنام است

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در ادامه مراسم با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه شهرستان پارس‌آباد میزبان پنجمین شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

جابر جهان بین با اشاره به اینکه پیکر مطهر پنجمین شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر مغانسر تشییع و خاکسپاری خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید حضور این شهید گمنام خوشنام را غنیمت دانست چرا که اعتقاد داریم حضور شهدای عزیز در جامعه مایه خیر و برکات الهی است.

کد خبر 5660581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha