۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳

مدیر ستاد کانون مساجد اردبیل:

چهاردهمین دوره از کمک‌های مومنانه بین نیازمندان اردبیل توزیع شد

چهاردهمین دوره از کمک‌های مومنانه بین نیازمندان اردبیل توزیع شد

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: چهاردهمین دوره از کمک های مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی در بین نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر چهارشنبه در نشست با فعالان کانون‌های مساجد اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همکاری فعالان کانون‌های مساجد و خیرین در روزهای سخت اظهار کرد: چهاردهمین دوره از کمک‌های مومنانه در بین نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: مؤسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و کانون‌های مساجد استان اردبیل در این امر خیر مشارکت داشتند که یک هزار و ۲۰۰ بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قربانی در بین نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: این کمک خیرخواهانه به همت فعالان کانون‌های مساجد در جای جای استان اردبیل در اختیار خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت قرار خواهد گرفت.

آمون با بیان اینکه فعالیت‌های خیرخواهانه کانون‌های مساجد جلوه‌ای از ایثار و جهاد که همزمان با شب یلدا و ایام فاطمیه افزایش یافته است، ادامه داد: حمایت از خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت در اولویت فعالیت کانون‌های مساجد است

وی خاطر نشان کرد: این فعالیت‌های نیکوکارانه نشان می‌دهد که روحیه جهادی مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه در جامعه جاری و ساری است.

کد خبر 5661708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha