۱ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴

استاندار مازندران:

آزادراه ساحلی رامسر - چالوس اجرایی می شود

آزادراه ساحلی رامسر - چالوس اجرایی می شود

تنکابن- استاندار مازندران اجرای آزادراه ساحلی از رامسر تا چالوس را مهمترین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان ذکر کرد و گفت: این طرح به زودی عملیاتی می شود.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار مهر شناسایی سرمایه گذار و فرصت‌های سرمایه گذاری را از اهداف همایش‌های سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون سرمایه گذاران خوبی در استان شناسایی شده است.

وی از شناسایی دو سرمایه گذار برای سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی در غرب استان خبر داد و گفت: بیشترین هدفگذاری در غرب استان گردشگری با حفظ وضعیت موجود کشاورزی و باغداری است.

وی ترویج گلخانه تولید گل‌های خانگی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: در غرب استان بستر برای گردشگری مهیا بوده و پروژه های گردشگری در منطقه طراحی شده است.

حسینی پور توسعه بوم گردی را برای رونق اقتصاد روستایی از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: ایجاد شهرک‌های کشاورزی و دامپروری در مناطق روستایی نیز جز اولویت‌ها به شمار می‌رود که برای اجرای آن تسهیلات به متقاضیان اهدا می‌شود.

استاندار مازندران سرمایه گذاری در صنعت، طیور، دام و کشاورزی و احیای اقتصاد دریا را از دیگر اولویت‌های سرمایه گذاری در غرب استان بیان کرد و گفت: توریسم سلامت نیز دارای جاذبه‌های خاصی است و شهرک سلامت در غرب استان راه اندازی می‌شود.

وی احیای بافت‌های فرسوده با توجه به مقصد گردشگری بودن غرب استان، توسعه زیرساخت‌های راه، اجرای پروژه آزادراهی چالوس - رامسر را از دیگر طرح‌های سرمایه گذاری در غرب استان برشمرد.

وی گفت: در حال انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه آزادراه چالوس - رامسر هستیم و به زودی آزادراه ساحلی از رامسر تا چالوس اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 5662503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرخ ولی زاده IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      آقای استاندار جلوی ورود کارگران افغانی را محبت کنین بگیرین
    • اصغر IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      خداوکیلی عجب طرح قشنگ ومهندسی ای هستش خدا به تمام دست اندرکاران این پروژه بزرگ وقشنگ،سلامتی بده ان شاالله که زنگ شروع کاربه همین زودیه،زودزده بشه،یعنی عمرمان کفاف بده خیلی دوست دارم شهرم وطنم چالوس راروزبه روزابادتر وازادتروبازابادترببینم الهی امین ممنون ازهمه شما؟