۵ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد؛

امدادرسانی هلال احمر به ۱۰۳۰ حادثه دیده در زلزله بشرویه

امدادرسانی هلال احمر به ۱۰۳۰ حادثه دیده در زلزله بشرویه

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی به ۱۰۳۰ حادثه دیده در زلزله بشرویه خبر داد و گفت: طی روند امدادرسانی‌ها، ۲۲۲ دستگاه چادر توزیع شد.

محمد علی کاوسی در گفت و گو با مهر با اشاره به زلزله‌های اخیر در بشرویه بیان کرد: با توجه به وقوع این پس لرزه‌ها، تمام تیم‌های امدادی در سطح استان برای رسیدگی به حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

کاوسی از امدادرسانی به ۱۰۳۰ حادثه دیده در زلزله بشرویه خبر داد و گفت: طی روند امدادرسانی‌ها، ۲۲۲ دستگاه چادر و ۳۵۶ تخته موکت، ۱۹۰ شعله والور و ۲۷۰ تخته پتو توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۰۴ نیروی امدادی در قالب ۲۳ تیم عملیات امدادرسانی به زلزله زدگان را انجام دادند.

وی بیان کرد: در مجموع ۱۴ روستا شامل ملوند، ده محمد در طبس و روستاهای کرند، اصفاک، خانیکو، نیگنان، مردستان، عزیز آباد، جمالی، رقه، غتی آباد، شهرک امام، جوزردان، خدافرید در بشرویه زلزله را احساس کردند.

کاوسی با اشاره به زلزله ۴.۳ ریشتری شب گذشته در بشرویه بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در زمان وقوع زلزله با حفظ خونسرد، پرهیز از شتاب و پناهگیری در نقاط امن زلزله، از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

کد خبر 5665413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha